Texas ♥

Aktiviti Hari Ini
Saturday 18 February 2012 ? 0 Atashinchi ?
hai semua .
i'm here back . holla
gila lama tak update blog yang tak seberapa ni .
okay okay nie nak cerita sikit aktiviti hari ni .
first pukul 8 pagi pegi sekolah . cuci cuci kelas . biasa lahh student nama pun .
cuci kelas macam cuci rumah doe . gila penat 
yang cikgu keja mengarah jaa . haduii -.-
kelas iteww warna Satu Malaysia . nak warna apa semua ada . macam ASTRO lahh macam macam ada . HAHA #merepek k stop
lepas cuci kelas , cikgu belanja makan nasi . pheww sedap gila
lepas habis makan sambung pulak pasang langsir . tapi aku curi tulang . muahaha
bila cikgu tak dak semua curi tulang , ada yang date , ada yang p jalan jalan . then bila cikgu mai baru kalut nak buat keja . tu lahh anak murid yang rajin . haha :P
then bila clear semua keja , aku  eyna n pyqah jalan lahh terkodek kodek balik rumah eyna . 
sampai ja rumah eyna ibu dya jamu kami semua makan keropok n air sarsi sambil online
whoaa makan lagik . asyik makan ja aku ni . 
dalam pukul 3 ibu eyna hantar kami tiga p rumah cikgu nizam untuk buat keja seni yang agak memenatkan . sampai ja rumah cikgu tengok tengok cikgu dah ada kat pondok dya yang tersergam indah lahh kata ken . haha #tapi memang elok pun pondok cikgu
then mula lahh buat semua keja seni , act kena buat kraftangan . aku pun buat lahh . eyna buat lain sebab yang dya punya hilang . yang pyqah punya dah macam sotong kurita dahh . muahaha
then buat lahh keja masing masing sambil cikgu dok cerita pasal dya buat persembahan yang gempak gila gila rr . memang gempak pun . aku kagum gila dengan cikgu ni . first time aku jumpa cikgu macam dya . baik gila walaupun ada jugak dya kata kat aku . haha
then cikgu pun ajak lahh kami masuk rumahh dya . dya pun jamu lahh kek n air teh . memang sedap gila sebab time tu hujan . kami pun bagitau kat cikgu kata nak tengok persembahan yang dya cerita tuhh , perghhh memang GEMPAK gila . lepas tengok tu ibu eyna mai . then eyna balik dulu . aku n pyqah tak balik lagi . kami pun sambung lahh buat keja tadi . yang aku dah siap tapi yang pyqah tak pun . then cikgu pun tolong lahh . tapi sekerat jalan ja kraftangan pyqah sebab cikgu nak pegi ambil anak dya kat sekolah sebab time tu dah pukul 7 lebih dah . cikgu pun kalut nakpi ambek anak dya . then aku bagitau kat cikgu kata abang aku yang mai ambek ,then cikgu kata takpa meh cikgu nak hantar . aku kata takpa , then dya kata meh lahh . aku n pyqah pun on ja lahh . haha
hantar aku dulu baru hantar pyqah . haha
tak rasa penat pun . best jaa . #kalau lahh tiap tiap hari macam ni kan best
haha kbai yang tu ja nak bagitau . ni lahh keja Budak Budak Tok Sheikh . haha ;D



 cikgu iteww yang depan tu . haha






Thanks for reading :)




Older Post


// Paris