Texas ♥

happy birthday to me
Friday 15 July 2011 ? 2 Atashinchi ?
assalammualaikum .
heyy peeps ! 
okay hari ni birthday aku . so aku pun gtaw lahh kat mak aku kata nak celebrate kat sekolah .
mak aku kata okay . so semalam aku ajak abang aku p garden kedai kek okay
bukan garden taman permainan . haha
aku just beli kek yg kecik jaa sebab tak dak budjet . ni main beli jaa .
ni keknya . sat nak upload
tak cantek pun . biasa biasa jaa

sokay . pagi nak p sekolah tu aku bangun awai gila . excited lahh sebab alissa kata
dya nak buad suprise . haha
pagi tu ada bacaan yassin so pegi mcm biasa . nden tnggu rehat .
depa sruh aku p jalan jalan . so aku pun p lahh koperasi nak beli air tapi ada ckgu kat situ so merayau
tempat lain lahh dengan nadhirah . haha
dah boring sangat duk merayau aku pun ajak lahh nadhirah balik kelas . awai awai 
tu rasa mcm takut ja nak masuk . time tuhh alissa p toilet .
sokay lahh . sebelum nak msuk kelas tu aku p pusing pusing kat kelas sebelah dulu . 
nden aku masuk kelas . depa letak tepung kat pintu nak bagi jatuh kat muka aku tapi tak jadi . haha
kesian . haha tak menjadi .
time tu jugak alissa baru balik dari toilet . kesian dya tak dan nak baling tepung . ngeh ngeh 
k lah nah usha usha gmbq nii dulu .






thanx kepada alissa sebab dya yg rancang nak baling tepung tuhh tapi tak menjadi .
haha . okay lahh bubye 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Paris